realme қолдау қызметіне қош келдіңіз
Смартфон қосылмаса, экран қатып қалады немесе сурет жоқ

Телефонды қалпына келтіру үшін қуат және дыбыс деңгейін арттыру түймелерін телефон өшіп, жүктеу процесі басталғанша шамамен 8 секунд басып тұру арқылы Мәжбүрлеп қайта жүктеуді орындап көріңіз. Смартфон қосылмаса, оны 30 минут бойы зарядтап көріңіз және Мәжбүрлеп қайта қосуды қайталаңыз. Құрылғының жұмыс қабілеттілігін қалпына келтіру мүмкін болмаса, уәкілетті қызмет көрсету орталығына хабарласыңыз.

Смартфонның дұрыс жұмыс істемеуіне жол бермеу үшін келесі ережелерді сақтауды ұсынамыз:

* Кэшті мезгіл-мезгіл тазалап, вирустарды тексеріп, аптасына кемінде бір рет телефонды қайта іске қосыңыз.

*Қателерді тудыратын пайдаланылмаған қолданбаларды немесе үйлеспейтін қолданбаларды жойыңыз.

*Бір уақытта фондық режимде тым көп қолданбалардың жұмыс істеуі сияқты көп тапсырманы қажетінше болдырмауға тырысыңыз.

Смартфоныңыз өздігінен өшіп қалса

Смартфон өздігінен өшсе:

1. Қолданбаны пайдалану кезінде смартфон өшіп қалса, бағдарламаны жойыңыз, ол мәселені шешуге көмектесуі мүмкін.

2. Қуат түймешігін байқаусызда басқандықтан телефон өшпейтініне көз жеткізіңіз, мысалы, қақпақ сапасыз немесе дұрыс киінбеген.

3. Себеп қоршаған ортаның тым жоғары немесе тым төмен температурасы болуы мүмкін.

4. SIM картасының зақымдалмағанына көз жеткізіңіз, оны шығарып, қайта салып көріңіз.

5. Смартфонды 30 минут бойы зарядтап көріңіз және Мәжбүрлеп қайта қосуды орындаңыз (қуат және дыбыс деңгейін көтеру түймелерін басып тұрып).

6. [Параметрлер] > [Қосымша параметрлер] > [Жоспарланған қуатты қосу/өшіру] тармағына өтіңіз, қажет болса, смартфонның автоматты түрде өшірілуін өшіріңіз.

7. [Телефон менеджері] тармағына өтіңіз > телефонды вирустарға сканерлеңіз.

8. [Параметрлер] > [Жүйені жаңарту] тармағына өтіп, смартфонды операциялық жүйенің соңғы нұсқасына жаңартыңыз.

9. Кеңес алу үшін сенім телефонына немесе уәкілетті қызмет көрсету орталығына хабарласыңыз.

Смартфон зарядталмаса немесе өте баяу зарядталса

1. Түпнұсқа зарядтағыш пен кабельді пайдаланғаныңызға көз жеткізіңіз.

2. Кабельдің немесе адаптердің зақымдалғанын тексеріңіз, оның жақсы екеніне көз жеткізу үшін басқасын көріңіз.

3. Баяу зарядтаудың ықтимал себебі қоршаған ортаның тым жоғары немесе төмен температурасы (45°C жоғары немесе 16°C төмен) болуы мүмкін.

4. Фондағы барлық қолданбаларды жабыңыз, зарядтау кезінде смартфонды пайдаланбауға тырысыңыз.

Егер мәселені өз бетіңізше шешу мүмкін болмаса, кеңес алу үшін сенім телефонына немесе уәкілетті қызмет көрсету орталығына хабарласыңыз.

Смартфон қатты қызып кетсе
  • 1. Қақпақты шығарып көріңіз.
  • 2. Егер сіз смартфонмен белсенді жұмыс істеп жатсаңыз, мысалы, ойындар ойнап, бейнелерді көріп, қоңырау шалып және/немесе телефон зарядталып жатса, онда бұл режимдерде құрылғы аздап қызып кетуі мүмкін.
  • 3. Смартфонды қайта іске қосыңыз, операциялық жүйенің соңғы нұсқасы орнатылғанына көз жеткізіңіз.
  • Егер мәселені өз бетіңізше шешу мүмкін болмаса, кеңес алу үшін сенім телефонына немесе уәкілетті қызмет көрсету орталығына хабарласыңыз.
Смартфоныңызда ұялы желі немесе деректерді тасымалдау мәселелері болса

1. Орналасқан жеріңізді тексеріңіз, ұялы байланыс операторының қамту аймағында екеніңізді тексеріңіз.

2. Ұялы байланыстың сапасына металл элементтері бар корпус әсер етуі мүмкін.

3. Параметрлерді тексеріңіз:

*[Қос SIM және ұялы байланыс] параметрлерінде SIM картасы > [Қалаулы желі түрі] > [4G/3G/2G (автоматты)] таңдаңыз.

*Егер ол белсенді болса, VPN қосылымын өшіріңіз, ол үшін параметрлерге өтіп, [Басқа сымсыз қосылымдар]> [VPN]> өшіру/жою.

*[Параметрлер] > [Қос SIM және ұялы байланыс] тармағына өтіңіз > SIM картасын таңдаңыз > [Кіру нүктесінің атауы] > «Қалпына келтіру».

4. SIM картасының күйін тексеріңіз, егер ол зақымдалған болса, оны тазалап, қайта салып көріңіз.

5. Смартфонды қайта іске қосыңыз.

6. Смартфонды операциялық жүйенің соңғы нұсқасына жаңартыңыз.

7. Деректердің сақтық көшірмесін жасап, зауыттық параметрлерді қалпына келтіріңіз.

8. Кеңес алу үшін Операторға хабарласыңыз.

Кіріс/шығыс қоңыраулар кезінде бұрмаланған/тыныш динамик дыбысы

1. Мүмкін сіз ұялы желі сигналы жоқ «Өлі аймақта» болуыңыз мүмкін.

2. Қалыпты режимнен динамикке ауысқан кезде дыбыс сапасы өзгермесе, қосылымда немесе басқа тараптың телефонында ақау бар.

3. Динамик лас болуы мүмкін, оны жұмсақ қылшықты щеткамен немесе алкогольдік майлықпен ақырын тазалап көріңіз.

4. Қақпақты шығарып көріңіз, ол динамикті блоктауы мүмкін.

5. Гарнитураны пайдаланған кезде дыбыс анық емес болса, оны басқа құрылғыда сынау арқылы оның жұмыс істеп тұрғанына көз жеткізіңіз.

6. Смартфонды қайта іске қосыңыз және оны операциялық жүйенің соңғы нұсқасына жаңартыңыз.

7. Егер мәселе белгілі бір адаммен байланысқанда ғана туындаса, оның себебі оның смартфонының дұрыс жұмыс істемеуі болуы мүмкін.

Мобильді деректерді пайдалана алмасаңыз немесе жылдамдық өте баяу болса

1. Орналасқан жеріңізді тексеріңіз, ұялы байланыс операторының қамту аймағында екеніңізді тексеріңіз.

2. Операторға хабарласыңыз, Интернет қызметтеріне ақы төлегеніңізге көз жеткізіңіз.

3. SIM картасын шығарып, қайта салыңыз немесе басқасын қолданып көріңіз.

4. Телефон параметрлерін тексеріңіз:

*"Ұшақ режимі" мен WIFI өшірулі және ұялы деректер қосулы екеніне көз жеткізіңіз.

*Егер ол белсенді болса, VPN қосылымын өшіріңіз, ол үшін параметрлерге өтіп, [Басқа сымсыз қосылымдар]> [VPN]> өшіру/жою.

*[Қос SIM және ұялы байланыс] параметрлерінде SIM картасы > [Қалаулы желі түрі] > [4G/3G/2G (Авто)] таңдаңыз.

*[Параметрлер] > [Қос SIM және ұялы байланыс] тармағына өтіңіз > SIM картасын таңдаңыз > [Кіру нүктесінің атауы] > «Қалпына келтіру».

5. Телефонды қайта жүктеңіз және операциялық жүйенің соңғы нұсқасына жаңартыңыз.

6. Деректердің сақтық көшірмесін жасап, зауыттық параметрлерді қалпына келтіруді орындаңыз.

7. Интернет жылдамдығына фондық режимде жұмыс істейтін қолданбалар, сондай-ақ бір уақытта бірнеше файлды жүктеп алу әсер етуі мүмкін.

Өнімдер
Казахстан (KZ/RU)
FAQ
Ақаулықтарды түзету
Copyright © realme. Все права защищены.
Жаңалықтар
Промоакциялар
Контактілер
Адрес: Ал-Фараби 77/2 офис 12H
realme.kazakhstan@gmail.com