realme қолдау қызметіне қош келдіңіз
Телефоныңызда бірдеңе дұрыс болмаса не істеу керек

Уәкілетті қызмет көрсету орталығына хабарласыңыз, уәкілетті қызмет көрсету орталықтарының ағымдағы тізімін ресми веб-сайтта [Қолдау] → [realme қызмет көрсету орталықтары] бөлімінен табуға болады.

Назар аударыңыз! Іздеу жүйелері арқылы қызмет көрсету орталықтарын іздеуден аулақ болыңыз. Ағымдағы тізімді тек ресми сайттан және сенім телефонынан табуға болады.

realme батареялары туралы не білуіңіз керек
Барлық realme смартфондары жеткілікті жылдам зарядталатын және энергияны ұзақ уақыт сақтайтын жоғары сапалы батареяларды пайдаланады. Танымал пікірге қарамастан, смартфонды бірінші зарядтауға арнайы талаптар жоқ (мысалы, смартфонды 12 сағат бойы зарядтау қажет емес). Дегенмен, батареяның қызмет ету мерзімін ұзарту туралы бірнеше кеңестер бар. Алдымен, түпнұсқа зарядтағыш пен кабельді пайдаланыңыз. Екіншіден, смартфонды төтенше температура жағдайында пайдаланбаңыз немесе зарядтамаңыз. Құрылғының ұсынылатын жұмыс температурасы диапазоны 16° C пен 25° C. Смартфонды осы температурадан тыс зарядтасаңыз, зарядтау тоқтап, экранда хабарландыру пайда болады.
Пайдаланушы деректерінің сақтық көшірмесін жасау жолы

[Параметрлер] > [Қосымша параметрлер] > [Сақтық көшірме жасау және қалпына келтіру] > [Сақтық көшірме жасау және қалпына келтіру] > [Сақтық көшірме жасау] тармағына өтіңіз. Сақтау үшін деректерді таңдаңыз және «Бастау» пернесін басу арқылы процесті бастаңыз, сақтық көшірме телефон жадындағы қалтада сақталады. Сондай-ақ, деректеріңізді телефонды қосу арқылы компьютерге сақтауға немесе кірістірілген «Телефонды көшіру» қолданбасы арқылы басқа смартфонға тасымалдауға болады.

* Параметрлердің атаулары мен әрекеттер реті телефоныңыздан сәл өзгеше болуы мүмкін.

* Операциялық жүйе істен шыққан жағдайда деректердің жоғалуын болдырмау үшін телефонның сақтық көшірмесін мерзімді түрде жасауды ұсынамыз.

* Сақтық көшірме жасау процесін аяқтау үшін realme смартфонында кемінде 50% батарея деңгейі бар екеніне көз жеткізіңіз және сақтық көшірме жасау кезінде телефонды өшірмеңіз немесе қайта іске қоспаңыз.

* Сақтық көшірмелер телефонды қызмет көрсету орталығында жыпылықтаған кезде, деректерді өшіргенде немесе зауыттық параметрлерді қалпына келтіргенде жойылады.

Телефоныңызға сұйықтық түссе не істеу керек

Егер телефон суға түсіп кетсе немесе оған кез келген басқа сұйықтық төгілсе, құрылғыны мүмкіндігінше тезірек құтқару үшін шаралар қабылдау қажет. Смартфонды өшіріңіз, SIM картасын және жад картасын шығарыңыз, жұмсақ шүберекпен немесе майлықпен құрғатып сүртіңіз, барлық сұйықтық кеткенше құрылғыны ақырын шайқаңыз. Сондай-ақ телефонды кептіру үшін суық ауа кептіргішті пайдалануға болады (бұдан әрі зақымдануды болдырмау үшін ыстық ауаны пайдаланбаңыз).

Бұл әдіс смартфонның қосылып, бір қарағанда дұрыс жұмыс істеп тұрғанына қарамастан, оның үздіксіз жұмысына кепілдік бермейді, сондықтан уәкілетті қызмет көрсету орталығына хабарласуды ұсынамыз.

Экранның зақымдалуын қалай азайтуға болады
Смартфоныңызда сызаттар мен басқа да механикалық зақым келтірмеу үшін түпнұсқалық қорапты және қорғаныш пленканы пайдалануды ұсынамыз. Түпнұсқа корпус смартфонның сенімді қорғалуына кепілдік береді және оның пішініне тамаша сәйкес келеді. Жинаққа енгізілген қорғаныс пленкасы дисплейдің өлшемі мен пішініне сәйкес келеді, камера мен жарық сенсорын блоктамайды, сонымен қатар экранның қажетті сезімталдығын қамтамасыз етеді.
SIM картасын қалай орнатуға және алып тастауға болады

SIM картасын шығару инесін смартфонның бүйіріндегі тесікке салыңыз, басқан кезде науа шығады және SIM картасын орнатуға немесе алуға болады.

*Егер SIM картасының өлшемі сәйкес келмесе, Операторға хабарласыңыз, оны өзіңіз кеспеңіз.

*SIM картасын шығармас бұрын телефонды өшіріңіз.

Қолданбаны фондық режимде қалай сақтауға болады
Барлық ашық қолданбаларды көру үшін экранның төменгі жағында жоғары сырғытыңыз > қажетті қолданбаны таңдаңыз > экранның жоғарғы оң жағындағы функция таңдау белгішесін түртіңіз (үш көлденең жолақ) > «Құлыптау» тармағын таңдаңыз.
Экран құлпын ашу құпия сөзін ұмытып қалсаңыз не істеу керек?

Смартфонның құлпын ашудың екі жолы бар. Google-дың "Құрылғымды табу" қызметін пайдаланып құрылғының құлпын өзіңіз ашып көруге немесе уәкілетті қызмет көрсету орталығына хабарласуға болады. Кез келген әдіс смартфондағы барлық ақпаратты жоятынын ескеріңіз.

https://image01.realme.net/general/20210412/1618209792626.pdf (толығырақ нұсқаулар алу үшін сілтемені көшіріп, браузерге қойыңыз)

Смартфонды шаңнан немесе кірден қалай тазартуға болады

Уақыт өте келе шаң және басқа қоқыстар динамик саңылауына, USB қосқышына және құлақаспап ұясына түсуі мүмкін, бұл дыбыс сапасының төмендеуіне немесе телефонның зарядталмауына әкелуі мүмкін. Сондықтан құрылғының бетін және саңылауларын құрғақ тіс щеткасымен немесе этил спиртімен аздап суланған жұмсақ шүберекпен мерзімді түрде тазалау қажет.

* Телефонның артқы қақпағын алуға тырыспаңыз.

Скриншотты қалай түсіруге болады

Скриншотты түсірудің екі жолы бар:

1. Қуат түймесі мен дыбыс деңгейін төмендету түймелерін бір уақытта басыңыз;

2. Үш саусақпен экранда төмен сырғытыңыз.

Ұзын скриншотты түсіру үшін 1 немесе 2-қадамдарды орындаңыз, содан кейін [Long Shot] белгішесін басып, қажетті өлшемді таңдау үшін кескінді жоғары сырғытыңыз, содан кейін «Дайын» ​​пернесін басыңыз.

Телефонды зауыттық параметрлерге қайтарыңыз

Смартфон қатып қалса, дұрыс жұмыс істемесе, файлдардың көпшілігін жойғаннан кейін де жад толды деген хабарламалар болса, телефонды зауыттық параметрлерге қайтаруға болады.

Зауыттық параметрлерді қалпына келтіру телефондағы барлық ақпаратты жоғалтатынын ескеріңіз, сондықтан компьютерде немесе SD картасында алдын ала сақтық көшірме жасаңыз.

Қалпына келтіру үшін [Параметрлер] > [Қосымша параметрлер] > [Сақтық көшірме жасау және қалпына келтіру] > [Зауыттық параметрлерді қалпына келтіру] > [Барлық деректерді өшіру] тармағына өтіңіз.

Recovery Mode Rrealme смартфондарындағы қалпына келтіру режимі

Егер смартфон дұрыс жұмыс істемесе (мысалы, оны қайта іске қосу, жүйені жаңарту немесе деректерді өшіру мүмкін болмаса), қалпына келтіру режимінде (қалпына келтіру режимі) бағдарламалық құрал нұсқасын жаңарту арқылы қалыпты жұмысты қалпына келтіруге болады.

Телефонның соңғы микробағдарлама нұсқасын өндірушінің ресми веб-сайтынан компьютерге жүктеп алыңыз, оны телефонның жадына немесе SD картасына тасымалдаңыз. Құрылғы өшірілген күйде қалпына келтіру режиміне өту үшін қуат және дыбыс деңгейін төмендету түймелерін басып тұрыңыз. Содан кейін тілді > «Сақтау құрылғысынан орнату» тармағын таңдаңыз, содан кейін оны бұрын жылжытқан қалтадан микробағдарламаны таңдаңыз, орнату процесін бастаңыз.

* Жүйені жаңарту алдында деректердің сақтық көшірмесін жасаңыз.

* Зарядтағышты телефонға қосыңыз, заряд деңгейі 40%-дан жоғары екеніне көз жеткізіңіз.

* Жүйені жаңарту шамамен 3-5 минутты алады. Жаңарту жүріп жатқанда телефонды өшірмеңіз.

Қайта жүктеуді мәжбүрлеу әдісі

Телефон қатып қалса, дұрыс жұмыс істемесе және экран түртуге жауап бермесе, Мәжбүрлеп қайта қосуды орындауды ұсынамыз. Мұны істеу үшін телефон өшіп, жүктеу процесі басталғанша Қуат және Дыбыс деңгейін арттыру түймелерін шамамен 8 секунд басып тұрыңыз. Смартфон қосылмаса, оны 30 минут бойы зарядтап көріңіз және Мәжбүрлеп қайта қосуды қайталаңыз.

Егер мәселені өз бетіңізше шешу мүмкін болмаса, кеңес алу үшін сенім телефонына немесе уәкілетті қызмет көрсету орталығына хабарласыңыз.

Қолданбаның смартфон деректеріне қол жеткізуі
Қолданбаға кез келген әрекетті орындау үшін деректерге немесе смартфон функцияларына (мысалы, камераға немесе контактілерге кіру) рұқсат қажет болса, бұл үшін қолданбадағы деректер сұрауын растау немесе телефон параметрлерінде қажетті рұқсаттарды беру керек, [Параметрлер]> [ Қауіпсіздік]> [Рұқсаттар] тармағына өтіңіз.
Кірістірілген Phone Copy қолданбасы арқылы деректерді қалай тасымалдауға болады
Phone Copy қолданбасы барлық ақпаратты ескі смартфоннан жаңасына жылдам және қауіпсіз тасымалдауға мүмкіндік береді. Көшіру үшін екі құрылғыда телефонды көшіру қолданбасын іске қосыңыз, содан кейін жаңа құрылғыда «Бұл жаңа телефон», ескі құрылғыда «Бұл ескі телефон» опциясын таңдап, жаңа құрылғы жасаған QR кодын сканерлеңіз. Процесті тоқтатпаңыз және телефондарды бір-бірінің жанында ұстаңыз.
Өнімдер
Казахстан (KZ/RU)
FAQ
Ақаулықтарды түзету
Copyright © realme. Все права защищены.
Жаңалықтар
Промоакциялар
Контактілер
Адрес: Ал-Фараби 77/2 офис 12H
realme.kazakhstan@gmail.com